درب فلزی حیاط

Wiki Article

کاتالوگ دیجیتال درب گستر : کاتالوگ جامع چگونه درب مناسب انتخاب کنیم ؟ زیباترین درب هــای دنیا ابعاد استاندارد درب

درب آهنی به دلیل جنس سخت آن کاربرد زیادی دارد. نکته قابل توجه در خصوص این نوع از درب رنگ آن می‌باشد، زیرا به مروز زمان پوسته پوسته و یا کنده می شود و نیاز به رنگ آمیزی مجدد دارد.

” درب های فرفورژه“ درب گستر به طرز ماهرانه ای به دست سازندگان خلاق تولید شده. انواع درب فرفورژه، بصورت خاص و خلاقانه ساخته می شود.

انواع رنگ های درب فلزی شامل رنگ کوره ای و یا الکترواستاتیک، رنگ فوری و یا اتومبیلی، رنگ پلی اورتان ، رنگ براق اپوکسی و رنگ پلیمری است.

در ادامه شرح خواهیم داد هر رنگ برای چه ساختمانی مناسب است. از آنجایی که درب در معرض عناصر بیرونی قرار می گیرد، بهتر است از رنگ مناسب استفاده شود تا مانع از پوسته پوسته شدن آن شود. رنگ بیرونی لاتکس و یا پلی اورتان پوشش مقاومی در برابر آب دارد.

در حیاط پارک کنند. از مزایای دیگر درب آهنی پارکینگ کشویی امنیت بالای آنها

بهترین رنگ درب حیاط فلزی چیست ؟ رنگ های بژ، خاکستری، برنز و مشکی از جمله شیک ترین رنگ ها برای درب حیاط هستند.

می توان به عنوان درب حیاط نصب کرد. سایز درب بستگی به کاربری آن دارد.

معماری

هنگامی که صحبت از درب ورودی می شود اکثرا در ذهنمان درب ورودی حیاط آهنی را تصور می کنیم. زیرا متداول ترین جنس مورد استفاده در درب ورودی حیاط آهن می باشد.

برای ساختمان های مدرن و معاصر، درب پارکینگ همراه با خطوط صاف و افقی بهترین گزینه است. ابعاد درب نیز بهتر است مناسب برای پارکینگ و عبور وسایل نقلیه باشد.

آلومینیوم با استحکامی که دارد، انتخاب محبوبی برای درب حیاط است. همچنین از نظر وزنی سبک است و می‌تواند از مواد بازیافتی نیز ساخته شود.

طراحی این درب با توجه به ساختمان انجام می گیرد، در مواردی که درب نفر رو جدا از درب پارکینگ می باشد نیز بهتر است هر دو درب دارای طراحی مشابه باشند تا سبک مدرن ساختمان زیر سوال نرود.

قسمت مهم دیگر در مورد استحکام و امنیت درب فلزی ادامه و درب حیاط استفاده از ورق و پروفیل های صنعتی محکم و با کیفیت است.

Report this wiki page